
همه چیز از یک پشت میز نشستن شروع میشود و ورق زدن و خواندن و یادداشت و فکر و خاطره و رویا و دوباره ورق زدن و خواندن و یادداشت و فکر و خاطره و رویا و دوباره و دوباره ... این تکرار برایم عادت شده ،این کار را دوست دارم . شاید وقتی عادت را انتخاب کنی تو را در دو راهی قرار دهد یا باید xa0متنفر شوی یا عاشق . من راه دوم را انتخاب کردم . ساعت ها مینشینم پشت میز و نگاهم به پاره کاغذهای یادداشتم است و یا کتابی را باز میکنم و میخوانم . به این نوع عشق باور دارم . عادتی که اجبار باشد باعث عشق میشود . حتی از ...
ادامه مطلب