تنهایی دیوانه کننده است و شب یعنی دارویی بیشتر از تنهایی یعنی دیوانه تر از دیوانگی . تاریک ، بیصدا ، ترسناک ودیوانه کننده . من از شب میترسم ، من از بعد شب میترسم .یک ترسو که روشنایی را خوابید و شب بیدار ماند . خستگی و درماندگی و همه ی نگرانی ام در شب خلاصه شده .... شب موجودی ترسناک است و مخوف ترین افسانه ای که انسان شنیده . عشق ها در شب هستند. قتل ها در شب هستند . دزد ها در شب هستند و شب پر از گرگ هاست ....قاطع میگویم که این آخرین شب برای من است .
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23