قدرت و توانایی من

خرید بک لینک

فکر میکنم توانایی زیادی دارم. نه اینکه قبلا نمیدونستم یعنی میدونستم که توانایی و قدرت توی وجود هر انسانی هست اما همشو به عنوان شعار نگاه میکردم . در نظرم یک پولشویی بزرگ برای سخنرانا بود یا شایدم یک منبع توجه یا شهرت . افرادی امثال من هم با شوق این شعار ها رو گوش میدادیم و ذوق سرشاری ازمون فوران میکرد.مثل قرص استامینوفن برای سردرد بود. فقط یک مشکل داشت و مشکلشم اساسی بود.قرص استامینوفنه مدت اثرش زیاد نبود فوقش اون روز سردرد نمیگرفتی.فردا رو چه کار میکردی؟ یک قرص دیگه ؟ و بازم قرص و قرص و قرص تا آخرش کلیه هات از کار می افته و سر از قبرستون در میاری . میخوام در کل بگم شعارها هم مثل همین قرص استامبنوفن هستن،یک انگیزه ای روشن میکنن و باز دوباره چند روز بعدش افسرده میشی. بنظرم بهتر بود بجای شعار راهکار پیشنهاد بشه ، یک بروشوری بدن بگن آهای فلانی اگه میخوای بدونی چجور قدرتی هست توی وجودت این راهکاره ....البته روی این موضوع هم فکر کردم دیدم بازم چرته. بهترین کار اینه که خیلی تصادفی آدم توی موقعیت قرار بگیره و خودش قدرت و توانایی رو گشف بکنه . اینجوری قدر و ارزشش رو هم بیشتر میدونه و کمتر امکانش هست گه فراموشش کنه. همه چی دست خود آدمه ...حتی مرگ(تولد رو نمیدونم مثل اینکه قابل کنترل توسط خود فرد نیست )

پی نوشت: در حدود ۴۸ ساعت گذشته ۱ ساعت خواب+۳ ساعت استخر شنا+۵ ساعت در مسیر بسوی ولایت+ ادامشم برای امتحان درس میخوندم

چشمان سبزش رو به چشم من...

ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 1 تير 1396 ساعت: 5:42

صفحه بندی