مشکل اینجاست که گلاب به روتون حتی موقعیت دستشویی هم برام پیش نیومده که لااقل پاشم یکم قدم بزنم . فقط خدا رو شاکرم که نماز رو خلق کرد که یه تکونی به بدنم بدم . جدا از این حالت مجسمه بودنم خسته شدم . از تمام صفحاتی که خوندم مثل اینکه هیچی توی مغزم نرفته . میتونم اینجور بگم که از زمان خوندن مطلب لذت میبرم اما نمیتونم ضمانت بعدشو بکنم . خب اینم نشانست دیگه .... نشانه خستگی .........خ س ت گ ی
برم یه کم آب بازی کنم شاید عقلم سر جاش بیاد
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20