پایان من شده آغاز ماجرا

خرید بک لینک
وقتایی هست که باید تو چهار دیواری ۱۲ ساعت فقط بشینی و هیچی نگی . یک دستت روی میز باشه در حالی که داره مداد رو قِر میده و دست دیگت یه اهرم برای سرت که نیفته رو میز . چشماتم در یک عالم هپروت . مغزت هم در حال پوکیدن .

مشکل اینجاست که گلاب به روتون حتی موقعیت دستشویی هم برام پیش نیومده که لااقل پاشم یکم قدم بزنم . فقط خدا رو شاکرم که نماز رو خلق کرد که یه تکونی به بدنم بدم . جدا از این حالت مجسمه بودنم خسته شدم . از تمام صفحاتی که خوندم مثل اینکه هیچی توی مغزم نرفته . میتونم اینجور بگم که از زمان خوندن مطلب لذت میبرم اما نمیتونم ضمانت بعدشو بکنم . خب اینم نشانست دیگه .... نشانه خستگی .........خ س ت گ ی

برم یه کم آب بازی کنم شاید عقلم سر جاش بیاد

چشمان سبزش رو به چشم من...

ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: پنجشنبه 1 تير 1396 ساعت: 5:42

صفحه بندی