دنیا مثل یک بومه نقاشی میمونه . پر از رنگ و زیبایی های خودش . فقط یکی دنیا رو مونالیزا میبینه ،یکی مینیاتور ، یکی هم کوبیسم و خلاصه هر کسی یه دیدی نسبت به این بوم نقاشی دارن.هر کس از راه میرسه یه تفسیری میکنه و یه به به چه چهی هم میگه و میره . اما یه عده دیگه میان و با زور میخوان تفسیر و برداشت خودشون از بوم نقاشی رو به دیگران قالب کنن ، تا حرفشون تایید و قبول نکنی ول کن هم نیستن . اینا بوم رو یه رنگ دیگه میبینن، نگاهشون فرق داره ...

ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17