بوفه ی دانشکده

خرید بک لینک
موضوع بحث سر اینه که چی برای بوفه دانشگاه مناسبه . یا بهتره این طور بگم که پیشنهاد بدید که چی بیاریم ... جدیدا فاز دانشجوسالاری گذاشتن یا شایدم من اینجور میبینم . اما میپسندم اینو :) خیلی دلم میخواد یه سفره خونه ای چیزی دایر کنن و از این آب برگردونا هم بذارن توی راهرو دانشکده. چه خوبه پیشنهاد بدیم قلیون هم بیارن بعد کلاس شاید بچسبه و البته من اهل دود نیستم یعنی خفه میشم تو دود حالم بد میشه و از این جور حالتا حتی ممکنه هیپوکسی هم بگیرم کارم بکشه بیمارستان ...
دارم تو خیالاتم پرسه میزنم که میگه آقای فلانی بیا اینم دو تا آبجو که سفارش دادی چیز دیگه ای نمی خوای ؟ .....وااای چه شود . یکی هم اون وسط پیانو بزنه و بخونه کلا فضا هم مثل کازابلانکا و اینا باشه .
از این دستگاه های بازی هم بزارن کنار بوفه هم خوبه . یا نه اصلا کافی شاپ بشه و صدالبته فضای شادی هم داشته باشه. اینجوری بهتره .افسردگی گرفتم از محیط غمگین دانشگاه . هر سمت صدای مداحی میاد یا بعضی وقت ها هم مولودی ... آخر باید خودم وزیر بشم تغییرات اساسی توی سیستم آموزشی کشور انجام بدم اسمشم بذارم طرح تحول آموزش

چشمان سبزش رو به چشم من...

ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:59

صفحه بندی