خسته میمانم خسته . آنقدر خسته که کار ها میرود پی فردا.کار را میگویی فراری شده ام ازش ، مثل ماشین فراری.از زندگی خودم هم فراری شده ام. دو روز را مفت تلف کردم . نمیدانم چه مالوخولیایی به تنم افتاده که حوصله هیچ کاری جز بازی با گوشی برایم سرگرم کننده نیست.در کنارش مثلا امتحان هم دارم . مثلا باید بروم نمایشگاه کتاب . چه وقت برای خواندنم میماند.به نظرم بجای این دو روز دو شب بیداری برایم کافی باشد . خدا به خیر بگذراند این ۱۰ روز را .
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9